51729RE: [Friesland-genealogy] Re: Genealogie Louis te Franeker

  • Lukas Cazemier
    Feb 18 11:57 PM
      Beste speurders,

      Hebben jullie deze Joseph al gezien?

      Misschien is dit hem wel:

      Dantumadeel, dopen, geboortejaar 1806, doopjaar 1806
      Dopeling: Joseph
      Geboren op 12 mei 1806 in Oudwoude
      Gedoopt op 20 juli 1806 in Driesum
      Zoon van Joseph Loeva, hovenier en Jacoba Kobus

      Opm.: De ouders wonen thans te Driesum bij de heer J. van Karijf

      Prettige zoektocht verder,

      Vr. groeten,

      Lukas Cazemier,

      Kollum.