      From: Tabe
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, February 03, 2011 1:30 PM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Overlijdensadvertenties

      Er is momenteel een project bezig bij het Centraal Bureau voor Genealogie in
      Den Haag om een zeer groot aantal familieberichten (dus niet alleen
      overlijdenadvertenties) digitaal in te voeren. Een project gedragen door een
      groot aantal vrijwilligers. De verwachting is dat het nog een jaartje duurt
      voorat alles is ingevoerd. Het wordt een gigantische bron van genealogische
      informatie. Vrijwilligers voor de invoer zijn van harte welkom. Hoe meer
      vrijwilligers hoe eerder dit project klaar is. Reiskosten naar Den Haag
      worden vergoed. Ik doe dit werk inmiddels een jaar of drie. Er is geen druk
      op de ketel en iedere vrijwilliger kan naar vermogen het werk doen.

      Groeten

      Tabe

      _____