      From: Rogier Visser
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, February 03, 2011 11:08 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Overlijdensadvertenties

      Dag allemaal,

      Ik vind het erg goed dat er veel vrijwilligers zijn die
      overlijdensadvertenties digitaliseren, daarmee worden ongetwijfeld
      veel mensen geholpen.
      Nu lijkt het alsof al het werk van verschillende vrijwilligers naar
      verschillende mailinglijsten wordt gestuurd. Is er op dit gebied enige
      centralisatie of coördinatie?

      Ik ken de website Mensenlinq met info vanaf 2006 (en waar ook niet
      elke krant bij is aangesloten), maar is er ook nog een centrale plaats
      voor overlijdensadvertenties van voor 2006?

      Gr
      Rogier