51394RE: [Friesland-genealogy] Re: Tjessinga/Tjessema

    Jan 1, 2011
      Klaas, Irene,

      Gezien het feit dat Klaas Tjessema bij zijn huwelijk afkomstig was van
      Grouw, lijkt onderstaande doop me die van de oudste zoon van Klaas Dirks
      Tjessema en Pietje Hornstra.

      Idaarderadeel, dopen, doopjaar 1761

      Dopeling: Durk

      Gedoopt op 17 mei 1761 in Grouw

      Kind van Klaas Dirks Tjissema en niet genoemde moeder

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____

      Datum : 25 oktober 1779

      Ontvangen 16-16-0 wegens kistgeld

      Persoon: KLAAS

      Bron:
      Register van de levering van doodskisten en ontvangen kistgeld 1769-1803
      Weeshuis Bolsward
      Inventarisnr. AWB 283
      Raadpleegbaar Gemeentearchief Bolsward

      Met vriendelijke groeten,

      Klaas Pera

      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com> , Irene Visser