      From: bert
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, December 31, 2010 12:46 PM
      Subject: *** SPAM *** [Friesland-genealogy] digitaal opslaan

      Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om genealogische data digitaal op te slaan bij Tresoar? Ik denk aan b.v. een stamboom waar het nageslacht misschien niets meer mee doet. Zonde om dit verloren te laten gaan en voor huidige en toekomstige speurders misschien juist handig. Van mijn eigen stamboom heb ik al eens een boek gepubliceerd maar sindsdien is er al weer veel info bijgekomen. Opnieuw een boek laten drukken is kostbaar en het is maar de vraag wat een ander er voor wil betalen. Een soort digitale databank van stambomen is waarschijnlijk een betere oplossing.
      Alvast een goed (genealogisch) 2011 gewenst!

      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra