51169RE: [Friesland-genealogy] Re: family search

    Dec 13, 2010
      René,

      Helaas geen index. Maar die komt vast nog wel … ooit ;-)

      Met een beetje geluk zit er een jaarindex aan het eind van een aktejaar. En
      met een beetje rekenwerk kun je dan de gewenste akte opzoeken.

      Gelukkig zijn er voor Friesland al een heleboel aktes beschikbaar via
      www.allefriezen.nl <http://www.allefriezen.nl/> , maar op de familysearch
      site moet je dus zelf zoeken…

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven