51107RE: [Friesland-genealogy] Re: family search

    Dec 6, 2010
      Hinke e.a.,

      Onderstaand een paragraaf uit de reactie van FamilySearch Support:

      “Thank you for reporting the problem with DGS numbers showing up instead of
      locality links in the Netherlands Civil Registration collection in
      Historical Records. We appreciate your feedback and have notified our
      engineers of the problem. They are currently working to get the locality
      links restored. On behalf of FamilySearch we extend our apoligies for any
      inconvenience this has caused you.”

      M.a.w. FamilySearch biedt verontschuldigingen aan voor het feit dat er een
      foutje gemaakt is en men is op dit moment doende één en ander te herstellen.
      Nog even geduld dus……

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____