      From: Hans Bottema <bottemaj@...>
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re: Oldeboorn
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, December 1, 2010, 10:17 PM

      Hallo Hèlen,

      Ik heb wel wat van Douwe Eesges (Talman). Over Jitske Jans heb ik weinig
      informatie. Ben op dit moment niet thuis, maar ik  ga van het weekend het
      een en ander voor je uitzoeken, dan mail ik je zaterdag of zondag terug. Is
      het mogelijk dat je mij mailt wat jij van Douwe en Jitske hebt? Dat geeft
      mij misschien weer meer aanknopingspunten om te zoeken voor je.

      Met vriendelijke groet,

      Hans Bottema