51075Re: Oldeboorn

  • helenblaas
    Dec 1, 2010
      Hallo Hans,
      Ik ben op zoek naar gegevens over mijn voorvader Douwe Talman . Douwe Talman overleed in 1811 en trouwde voorzover ik weet met Jitske Jans.
      Voordat ik met verdere vragen kom ,wil ik graag weten of jij meer gegevens heb over Douwe die voorzover ik heb uitgezocht uit Oldeboorn afkomstig was.
      Ik woon zelf in Rotterdam en rijd niet zo snel naar Friesland.
      Ik wacht je reaktie met smart af .
      Vriendelijke groeten
      Hèlen Blaas

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "hansbottema" <bottemaj@...> wrote:

      > In mijn niet aflatend pogen een zo volledig mogelijk bestand op te
      > stellen van alle gewezen bewoners en passanten van Oldeboorn,
      > Utingeradeel, heb ik het invoeren van de dopen 1661-1811 bijna
      > afgerond.Ook de dooptekst, voor zover leesbaar is bijgevoegd. Het
      > bestand bevat nu bijna 26.000 personen. Hierna ga ik verder met het
      > lidmaten boek DTB 731. Vorige week het gedeelte Oldeboorn, op Treoar
      > gekopieerd. Gaarne beantwoord ik vragen over dopen, lidmaten en alle
      > andere zaken betreffende Oldeboorn.
      >
      > Hans Bottema

    • Show all 22 messages in this topic