51074Re: [Friesland-genealogy] Sierd Gaukes & Griet Foockes

  • nieuwsgroepen
    Dec 1, 2010
      Wellicht heb je iets aan de Collectie van Pieter Nieuwland ?
      http://www2.tresoar.nl/nieuwland/

      Daar vind je o.a. dit:
      Sierd Gaukes (SIERD GAUKES)
      tr. 1. Nijega 8 mei 1664 Sytske Jans (bdn v Nijega), tr. 2. Grietje
      Fokkes (el.
      1673), tr. 3. Oudega 14 mei 1680 Jatje Tjerks, v Garijp, hij v Nijega,
      ondertr.
      reeds 21 juli 1679, belijd. Oudega 19 mei 1664, won. te Nijega; ki. (ex 2 of
      1): Eelkje, ged. Oudega 24 april 1672, ex 2 (ged. Nijega): Gauke, 29 maart
      1674, Fokje, 24 sept. 1676, ex 3: Elske, 21 aug. 1681, Grietje, ged.
      Opeinde 10
      sept. 1682, Tjerk, ged. Oudega 12 juli 1685

      Bron: Collectie Pieter_Nieuwland, persoonsgegevens.

      Met vriendelijke groeten,

      Sietze Elsinga
      www.elsinga-s.nl

      Uitgaande berichten worden gescand met Kaspersky Internet Security

    • Show all 4 messages in this topic