51073Huisman..

  • zaldy41
    Nov 30, 2010
      Jaren geleden is er een programma geweest over de afstamming van Hennie Huisman... (Verre verwanten?) en naar ik meen ook een publicatie in Gens Nostra... Zijn voorvader Hendrik Jans Huisman (doop 27-7-1730 Blokzijl) was 3x getrouwd.. Met Maartje Piek, onbekend en Trijntje Aalders. Hennie stamt van de derde vrouw, zelf stam ik af van de eerste vrouw van Hednrik Jans,,via Jan Hendriks x Grietje Jans Snijder en Hendrik Jan Huisman x Margje Luiten Jetten. Het laatste exhtpaar wordt genoemd in diverse publicaties over de watersnood van 1825, waarbij Margje in een praam het leven schenkt aan een zoon.. Aaldert.. .die kort daarop is overleden...
      Mijn vraag... Wie heeft meer gegevens over deze Hendrik Jans (sr) en zijn echtgenotes en eventuele kinderen... Jan Hendriks en Grietje Snijder, haar voorouders...
      Groeten vanuit de Filipijnen naar een koud Nederland..;)
      Harry van Leuveren
    • Show all 2 messages in this topic