      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Rogier Visser
      Verzonden: dinsdag 30 november 2010 16:34
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Huwelijkse bijlagen

      Bedankt voor de informatie!

      Ik ga dus nu eens proberen om gericht te zoeken op trouwende kleinkinderen
      waarbij de ouders al zijn overleden, omdat daar dan misschien meer staat
      over hun grootouders. De groutouders over wie het gaat zijn beiden al voor
      1811 zijn overleden (ze trouwden in 1747 in Oldeberkoop namelijk, zie mijn
      eerdere vraag over Jan Dirks en Fetje)

      Met vriendelijke groet,
      Rogier Visser

      Friesland-genealogy@yahoogroups.com<Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>