51069Re: [Friesland-genealogy] Huwelijkse bijlagen

  • Irene Visser
    Nov 30, 2010
      Dag Rogier,

      Ik ben nog helemaal geen huwelijkse bijlagen tegengekomen, bij welke
      gemeente dan ook. Wel aktes en daar staat wel in of ouders nog leven of
      overleden zijn.

      En ja ik zit ook met smart te wachten op Dantumadeel en Tietjerktseradeel.

      Groet Irene.

      Op 30 november 2010 14:04 schreef Rogier Visser
      <rogier.visser@...>het volgende: