      Titel: Van Friese stam : Heida - Heyda / E.H.H.M. Meima-Heida
      Auteur: Elizabeth Hillegina Henrica Maria Meima-Heida
      Jaar: 1980
      Uitgever: Kampen : [E. Meima-Heida]
      Annotatie: foto's
      Met reg
      Omvang: 282 p
      GOO trefwoord: Genealogie; Friesland; Genealogieën (vorm)
      Persoon als onderwerp: fam. Heida
      fam Heyda
      Systematische code: 11-16; 11-16

      Aanvraagnummer: GEN 15.22.08 heid2
      Noot: GEN 471
      Aanvraaginfo: Ter inzage
      Beschikbaar in open opstelling op studiezaal.

      Aanvraagnummer: C 30858
      Aanvraaginfo: Uitleenbaar
      beschikbaar Aanvraag

      Dit gaat over diverse takken Heida.
      Groeten,
      Cor

      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Re: Nijholt

      Beste Cor,

      Ik lees net je berichtje over je tante. Je schrijft dat ze de dochter is van
      Siebe Nijholt. In mijn bestand heb ik Siebe Feddes Nijholt, gerouwd op 11
      juni 1919 in Weststellingwerf met Hendrica Heida. Zijn dat de ouders van je
      tante denk je?

      groet,

      Jos Koster

      database 5652 (20101126) __________