      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens bertwaterman@...
      Verzonden: dinsdag 2 november 2010 14:35
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Familie Verf-Rosier

      Jacobus Jacobs Verf geb.15-5-1854 trouwde met Rinske of Trijntje Rosier .

      Kan iemand mij verder helpen met de trouwdatum en plaats, alsmede met de geb
      datum van Trijntje Rosier en haar overlijdens datum en plaats.

      Ook weet ik niet wanneer en waar Jacobus is overleden.
      Vermoedelijk is hij naar het westen vertrokken met zijn gezin?

      Bij voorbaat bedankt

      mvg

      Bert Waterman