      Ouders: Hessel Doedes Rosier en Hylkje Tjeerds Wiersma
      Datum : 15 oktober 1876, akte nr. 34

      Carla

      Jacobus Jacobs Verf geb.15-5-1854 trouwde met Rinske of Trijntje Rosier .

      Kan iemand mij verder helpen met de trouwdatum en plaats, alsmede met de geb datum van Trijntje Rosier en haar overlijdens datum en plaats.

      Ook weet ik niet wanneer en waar Jacobus is overleden.
      Vermoedelijk is hij naar het westen vertrokken met zijn gezin?

      Bij voorbaat bedankt

      mvg

      Bert Waterman

      __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 5584 (20101102) __________

      Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

      http://www.eset.com