50916Re: [Friesland-genealogy] Re: Familie Sjaardema

  • duba@themata.nl
    Oct 29, 2010
      Dag Allemaal,

      In Mozilla kun je instellen dat je dat soort popups standaard niet te
      zien krijgt, tenzij je (per website) anders beslist.

      Ga naar Extra -> Opties -> tabblad: Inhoud
      -> aanvinken: "Pop-up vensters standaard blokkeren" -> OK

      Simpel en doeltreffend.
      groet, Rene