50908RE Ane Pieters

  • Ina Hazewinkel
    Oct 28, 2010
      Hallo Douwe,

      Even zoekende zijn dit drie mogelijkheden:

      Barradeel, dopen, doopjaar 1720
      Dopeling: Ane
      Gedoopt op 6 november 1720 in Sexbierum
      Kind van Pijter Anes en niet genoemde moeder

      Gaasterland, dopen, doopjaar 1724
      Dopeling: Ane
      Gedoopt op 25 juni 1724 in Wijckel
      Kind van Pieter Anes en niet genoemde moeder

      Hennaarderadeel, dopen, geboortejaar 1727,
      Dopeling: Ane
      Geboren op 28 februari 1727
      Gedoopt op 9 maart 1727 in Wommels/Hidaard
      Kind van Pieter Johannes en Fetje Anes

      Groet Ina

      http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3.0