50883RE: [Friesland-genealogy] Gijsbertus Theodorus Wijdoogen

  • Bert Waterman
    Oct 27, 2010
      Beste Hinke,

      Deze mail had ik verzonden, maar is waarschijnlijk nooit bij je aangekomen,
      want ik kreeg hem terug.

      Hij gaat eigenlijk vooraf aan het contact dat wij inmiddels hebben.

      De foto van Gepke Verf had ik ook , maar evengoed bedankt.

      Bericht

      Ook ik ben via Tineke Hartman erachter gekomen dat zij van mij een achter,

      achter nicht is en nu blijkt dat jij dat dus ook bent.

      Mijn oma was Elisabeth Scholten, geboren in 1883 en getrouwd met Gijsbertus=
      Wijdoogen.
      Een dochter van dit echtpaar was Gepke Wijdoogen en dat is mijn moeder.

      Mijn naam is Gijsbertus Waterman (Bert) en ik zou het leuk vinden om ter

      vervolmaking van mijn genealogie over foto's te kunnen beschikken van jouw
      voorouders.
      Dus als het kan van Jacob Scholten (wellicht heb jij een familie foto waar =
      ook mijn oma Elisabeth op staat?), Hinke Scholten, Jan Westra en natuurlijk=
      van je zelf.

      Graag hoor ik van je
      Je a-a-a-a- neef !?

      mvg