      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: reinart@...
      Date: Thu, 14 Oct 2010 10:17:22 +0200
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] fam Vonk

      Nynke bedankt voor het zoeken

      mijn gegevens zijn Harm Wink 3e huw. met Seijtje Jacobs Molenaar, eerder gehuwd met Kerst van Raalte op 30-4-1846.

      het waren een schippersgezinnen, aan boord leefde ook Tjebbe Vonk

      Ik vermoede dat het een kind was van Seijtje uit een eerder huwelijk

      Tjebbe staat in het bevolkingsregister van Amsterdam ingeschreven bij Harm Wink, geb.7-12-1846 in Grouw.

      de naam Vonk en Ploeg komen nergens in mijn stamboom voor, maar het is wel een schippers gezin.

      Volgens Sijbout is Seijtje Jacobs Molenaar wel de moeder, maar dat is weer een vraag want ze beviel op 5-10-1846 van een zoon Roelof van Raalte.

      Ik hoopte dat de akte het vraagstuk kon oplossen.

      met vr.gr. Rein

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com