50758Re: [Friesland-genealogy] Gijsbertus Theodorus Wijdoogen

  • h. woudt
    Oct 13, 2010
      Hallo Bert,

      Jacob en Anke kregen 8 kinderen, de oudste Hendrikje (Hinke) was mijn
      oma. Ik ben nu niet thuis en gebruik momenteel mobiel internet wat
      niet zo stabiel en snel is. Dit weekend ben ik weer thuis ik probeer
      je dan privé te mailen met wat meer gegevens. De familie Verf zijn dan
      ook voorouders van jou. Van Gepke Jacobs Verf heb ik nog een mooie
      foto, maar misschien heb jij die ook wel al.

      groet, Hendrikje (Hinke) Woudt-Westra.
    • Show all 11 messages in this topic