50752RE: [Friesland-genealogy] Gijsbertus Theodorus Wijdoogen

    Oct 13, 2010
      Bert,

      Op de Amsterdamse gezinskaart is datum inschrijving in Amsterdam niet goed
      leesbaar. Het was op 21 januari en aan de hand van de geboorteplaatsen van
      de kinderen zou je kunnen opmaken dat het in 1912 of 1913 moet zijn geweest:

      Maaike, geboren 13-05-1906 in Heerenveen (al is dat doorgestreept en staat
      er iets onleesbaars onder)

      Gepke, geboren 04-07-1909 in Heerenveen

      Geert, geboren 04-04-1911 in Schoterland

      Elisabeth, geboren 24-04-1913 in Amsterdam

      Inmiddels ook de archiefkaart van Gijsbertus Wijdoogen gevonden en daar
      wordt als datum van inschrijving in Amsterdam 11-03-1912 genoemd.

      Ik stuur de betreffende bestanden naar je privé mail adres.

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com