50727Re: tiaerdt (tjeerd) doytties & an alledt

  • hzijlstra
    Oct 12 12:10 PM
      Hallo Pieke,
      Geen voorgeslacht maar wel een zeer omvangrijk nageslacht van het duo in familie Zijlstra van Groendijksterzijl. Zie oa Verantwoording 3 en 5 van de voormalige stichting geslachten Zijlstra. Gegevens van voor 1600 zijn sowieso erg lastig.
      Groetnis, Hans

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "hzijlstra" <hzijlstra@...> wrote:

      > Pieke,
      >
      > Volgens mij komen ze ook voor in de eerste boeken van de Stichting Geslachten Zijlstra. Kan me alleen niet herinneren welke. Zal er binnenkort eens naar kijken. Ze liggen ook bij CBG en NGV.
      >
      > Groetnis, Hans
      > http://sneuperdokkum.blogspot.com

    • Show all 4 messages in this topic