50715Pieter Visser, Smeding, waarom gaat dochter door het leven als Dijkstra?

  • Irene Visser
    Oct 3, 2010
      Dag,

      Ben met de stamboom Visser bezig, en heb eindelijk overlijdens adv. Gevonden
      van Pieter Visser

      Overleden 1975. Zijn vrouw is in 1959 overleden.

      Maar vreemde is bij zijn overlijdenadvertentie staat de naam van de dochter
      als

      Wolther-Dijkstra. Heel vreemd, terwijl ik huwelijks akte na heb gekeken en
      kan niet vinden dat Grietje Smeding eerder gehuwd is geweest.

      Ook kan ik helemaal niets van een fam. Wolther vinden.

      Iemand enig idee waar te zoeken, moeten gehuwd zijn tussen 1959 en 1975.
      pfffffffffff krijg de overlijdens adv er niet bijgeplakt. is Leeuwarder
      Courant van 11-3-1975 dacht ik.

      Irene.

      --
      http://www.genealogieonline.nl/stamboom-van-der-meulen-zondervan/