      From: vroenhout
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, September 04, 2010 10:24 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Familie Halman

      Hallo,

      Bedankt voor de reactie, maar deze informatie heb ik al. Het gaat om de generatie daarvoor. Omdat Helena niet in Nederland is geboren (haar moeder was volgens de verhalen tijdelijk in Duitsland)is het lastiger. Ik kan echter ook nergens andere gegevens van deze Roelof vinden. De naam Roelof zit verder ook in de familie maar kan bij deze man ook anders geweest zijn (b.v. Rudolphus). B.v. via Tresoar e.d. kan ik deze Halman niet vinden.

      Stephanie