      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com; Friesland-genealogy@yahoogroups.com; gelderland-genealogy@yahoogroups.com; NoordHolland-Genealogy@yahoogroups.com; overijssel-genealogy@yahoogroups.com; ZuidHolland-Genealogy@yahoogroups.com
      CC: namenzoeker@...
      From: geneavan.beveren@...
      Date: Sun, 1 Aug 2010 17:44:15 +0200
      Subject: [Friesland-genealogy] Spamberichten via de genealogische groepen

      Beste Ron,

      Ik begin me echt af te vragen of jij je beveiliging wel goed op orde hebt.
      Het is niet de eerste keer dat er een spam-bericht via jou mailbox op de
      genealogische groepen terecht komt, tenzij dit je bedoeling is
      natuurlijk........

      Ik heb nu sinds ik lid van verschillende groepen al een keer of 4
      misschien 5, een commercieel bericht van je binnen gekregen. Ik vind dit
      niet fijn en ik neem aan vele anderen ook niet.
      Ik roep je dus op je beveiliging aan te scherpen, een goede filter te
      installeren. Maar misschien moet je daartoie gedwongen worden door middel
      van uitsluiting van lidmaatschap door de moderatoren. Ik weet het niet.
      Ik meen me te herinneren dat, ik dacht Gerard Lemmens (weet dat niet meer
      zeker), het voor je op nam toen er ook een spam bericht via jou binnen
      kwam en daar kritiek op kwam.

      Andr� van Beveren