50432RE: [Friesland-genealogy] Familie Sieben van Vlieland: gezocht moeder Gerardus Sieben

  • Sietske Hoogerhuis
    Aug 1, 2010
      Hallo Bert,

      Ik neem aan dat de relatie met Bauke door het geboorteadres komt? Want er
      zijn nogal wat Siebens op Vlieland in die tijd. Maar dan is het mogelijk een
      kind van een van zijn dochters, die dan ongehuwd is.

      Met vriendelijke groet,

      Sietske Hoogerhuis