50307Re: wijzigen in Aldfaer

  • backfiremillie
    Jul 18 5:08 AM
      Zoals anderen al opmerkten inderdaad 25 euro is de prijs. De tekentjes daarvoor hebben te maken met een niet herkend euroteken bij het kopieren van het bericht.

      Ik heb trouwens nog een tip. Als je een persoon verwijdert uit het bestand bijvoorbeeld met het mannetje met de rode pijlpunt dan gaat het systeem vaak naar een record die helemaal uit de buurt is.
      Als je dan de grote pijl links van het huisje indrukt kom je weer terug bij het gezin waar je mee bezig was.

      Ik heb er inmiddels 8500 personen in staan. Soms met vallen en opstaan. Dus houdt moed!

      Mvg

      Hans