50237+ Overlijdensberichten diverse kranten

  • Rob Hubert
    Jul 3, 2010
      Beste lijstgenoten,

      Zojuist heb ik de overlijdensberichten aangevuld. Het gaat om het Haarlems Dagblad (mei/juni 2010 en 1995, 1997), Leidsch Dagblad (1997), onbekende kranten (Trouw, Zwolse Courant? 1997) en het Dagblad van het Noorden (juli 2004). Onder de knop 'overlijden' --> 'Laatste update' vindt u de overlijdensberichten welke ik heb toegevoegd.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem, the Netherlands

      Website
      http://www.rob-hubert.nl

      Altijd opzoek naar; always looking for:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Westerbeek van Eerten, Witterick.
      ---