5016van der werf

  • jdgraaf
    Jun 4, 2001
      beste medegenealogen,

      op deze lijst voor Friesland ben ik nieuw, voor enkele takken hebben mijn onderzoeken hebben zich tot nu toe voornamelijk afgespeeld in de omgeving van de Bommelewaard, Den Bosch en Utrecht,

      Nu ben ik begonnen met onderzoek naar een volgende tak, welke mij naar jullie prachtig Friesland brengt!,

      ik ben op zoek naar gegevens over Sjouke Sjoerde van der Werf x Trijntje Janse Hollander gehuwd volgens Genlias (welke ik nog wel eens wil gebruiken als aanwijzing voor mijn onderzoek) op 09-05-1861 te Harlingen.

      In eerste instantie wil ik graag meer weten over de nazaten van dit stel,
      Zelf heb ik een Johannes Lamertus van der Werf, zoon van Siebertus van der Werf en Anna Hofman gehuwd met Aaltje Oosterbeek in Urecht.

      wie kan mij opweg helpen?
    • Show all 5 messages in this topic