50150Re: [Friesland-genealogy] Re: God in de lage landen

  • Patrick Vanhoucke
    Jun 6, 2010
      Ik denk dat alle informatie (waaronder dus ook tv-programma's) die kan
      leiden tot een beter inzicht in de geschiedenis van je voorouders de
      aandacht van genealogen verdient. Of je het dan met bepaalde overtuigingen
      en meningen eens bent of niet, is een persoonlijke aangelegenheid. Dat mag
      je er echter niet van weerhouden van die informatie kennis te nemen. Een van
      mijn grootvaders was een Oostfrontstrijder en collaborateur. Ik ben het met
      zijn standpunten nooit eens geweest. Dat weerhoudt mij er echter niet van om
      dit deel van de geschiedenis uit te pluizen omdat ik minstens wil proberen
      te begrijpen - zonder het er mee eens te zijn - hoe de dingen destijds zijn
      gegaan.

      Groeten

      Patrick

      Op 6 juni 2010 20:56 schreef johanpetermels <jpmels01@...> het