50085Re: [Friesland-genealogy] doetje de jong en harke rypke zijlstra

  • Cor
    May 26, 2010
      Hans, Ik heb het boek even geleend van Tresoar.
      Doetje geb. 23-11-1905 te Rodeschuur.
      Wonende te Joure.

      Meer info kan ik er niet uit halen.
      Rodeschuur ligt ten Z.W. van Augustinusga

      Gr.
      Cor

      Subject: [Friesland-genealogy] doetje de jong en harke rypke zijlstra

      Hallo medespeurders,

      Een tijdje terug heb ik de Kroniek van de familie Zijlstra van G.
      Hovinga-Zijlstra, Assen 1992 even in handen gehad.

      Daaruit heb ik veel gehaald.

      Ik heb echter de vogende gegevens niet:

      Harke Rypkes Zijlstra (geboren 1903 in Kooten) trouwde in 1927 met Doetje de
      Jong (geboren 1903).
      Ik mis de exacte datum van het huwelijk en van de geboorte van Doetje. De
      plaatsen weet ik ook niet.
      Verder mis ik de ouders van Doetje.

      Wie weet meer?

      Mvg