49947Jan Lubbes Sybma en Baukje Johannes te Kollum

  • andre.bos99
    May 5, 2010
      Jan Lubbes SYBMA en Baukje Johannes huwen omstreeks 23 nov 1783 in Kollum.
      Jan Lubbes SYBMA overlijdt 10 apr 1822 in de gemeente Kollumerland en is een zoon van Lubbe Jans en Auktjen Wybes die hem op 23 aug 1761 in Visvliet laten dopen.

      Mogelijk overlijdt Baukje Johannes 14 nov 1826 in Kollumerland, maar ik zou heel graag willen weten of haar ouders Johannes Elses SICCAMA en Janke Djurres zijn of dat deze Baukje Johannes toch andere ouders had.

      Wie kan me helpen dat laatste op te lossen?
    • Show all 3 messages in this topic