49946Re: opzoek gevraagd - Pieter Menno Heebel - Brouwer

  • reyacta
    May 5, 2010
      Hoi,

      zo eenvoudig gsat het natuurlijk niet.
      Hij wordt gemeld in
      Blaupot ten Cate - Geschiedenis van de Doopsgezinden in Freisland,
      online te lezen op die Wumkes-link van gister.

      Op blz 102
      bij noot 89 [onderaan de bladzij]
      wordt geschreven:

      " dat een van zijn [= Menno Simons] dochters een bierbrouwer in Dockum trouwde kan ik evenmin bevestigen als dhr. ten Cate.

      > Maar ik heb ene geslachtslijst voor mij ...... "

      Tresoar heeft 55 resultaten op familiearchief,
      maar geen van Brouwer, Kutsch of Coumans.
      Mogelijk heeft een van JWs kinderen hem gekregen,
      en weer verder doorgegeven.

      Misschien waren er ook meerdere exemplaren van.

      groet Margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "sonja neyen" <samneyen@...> wrote:

      > Hoi
      > Waar heb je die geslachtlijst gevonden en kan ik daar een kopie van krijgen?
      > groeten Sonja

      KNIPKNIPKNIP> > >
    • Show all 30 messages in this topic