49936Re: Franekeradeel

  • backfiremillie
    May 3, 2010
      Hoi Richard,

      Als het zo in elkaar zit, dan stemt dat niet tot hoop. De meeste gemeenten moeten de komende tijd flink bezuinigen.

      Ik was al blij dat het in Friesland zo ging. Heel veel gemeenten buiten Friesland rekenen ook veel meer dan bij Tresoar.

      Ik heb er best wel wat voor over hoor, maar het is natuurlijk zonde als een maand later of zo de stukken zo in te zien zijn. Niets is meer gratis, behalve die vrijwilliger die zich nog inzet voor zit soort zaken.

      Ik weet nu genoeg.

      Bedankt

      Hans

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Richard" <richard.deboer@...> wrote:

      > Dag Hans,
      >
      > Dat is een vraag waar ik en nog vele anderen benieuwd naar zijn, ook wat betreft de andere gemeenten waarvan de akten nog lang niet zijn ingevoerd, laat staan het bevolkingsregister. Hopelijk volgt dat op redelijk korte termijn, maar volgens mij moeten we voor deze akten voorlopig op pad blijven gaan naar de microfiches bij Tresoar.

> [...]
    • Show all 3 messages in this topic