49931RE: [Friesland-genealogy] Eek(e)ma / Brinksma

  • Stambomen
    May 3, 2010
      Eehhh, de dochter en kleindochter?

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens M.E. Vijverberg-Kalkema
      Verzonden: zondag 2 mei 2010 22:05
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Eek(e)ma / Brinksma

      Lezers,

      Denken jullie dat nu echt?????
      Ik ben al verschillende malen tegengekomen dat die data (zelfs ook
      namen) niet kloppen!
      Neem de grafsteen van mijn moeder. Daar staan (bewust) 2 geboortedata op
      (1908 en 1909). In haar trouwboekje (en dus ook die van mijn vader)
      staan 7 fouten. Daarnaast is bekend dat mensen nogal een logen (ook als
      papieren anders meldden) over hun geboortedata. Wat moet je dan geloven????

      Marjolijne