49926Re: [Friesland-genealogy] Minne Rommerts (Tuininga) & Trijntje Gerrits

  • Ina Hazewinkel
    May 3 1:24 AM
      Hallo Pieke,

      Leeuwarden, dopen, doopjaar 1718
      Dopeling: Minne
      Gedoopt op 16 januari 1718 in Leeuwarden
      Kind van Rommert Minnes en niet genoemde moeder
      Leeuwarden overlijden/begraven 1747

      Begraven: Minne Rommerts
      Datum   : 6 oktober 1747
      Plaats  : Oldehoofsterkerk, begraven bij de Oldehoofsterkerk

      Trouwdatum Ouders:
      Leeuwarden, huwelijken 1709
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 6 januari 1709
      Man       : Rommert Minnes Tuyninga afkomstig van Leeuwarden
      Vrouw     : Anna Maria Roese afkomstig van Leeuwarden

      Groet Ina

      http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3.0