      From: "Douwe" <douwe@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, May 03, 2010 12:00 AM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: opzoek gevraagd - Pieter Menno
      Heebel - Brouwer

      Dag Sonja,

      In de familie Wierdeman/ Wijrdeman/ Wyrdeman komt rond 1800 een aantal keer
      de naam Meinderd en Hebels/ Ebeltje voor: (1)Ebeltje Meinders Wierdeman
      (circa 1800), getr met Derk Klaassens Bolt, en (2) Sieke Hebels getr met
      Meinderd Klaassens (Wierdeman) circa 1770 en (3)Ebeltje Hindriks Smit getr
      met Albert Wierdeman in Tjamsweer, Opwierde (Appingedam).
      Misschien heeft het niets te betekenen voor jouw speurtocht, maar ik dacht
      het toch maar even aan je te melden... Je weet ten slotte maar nooit!

      groet

      Douwe