49802Weer een vraag

  • Tjaard Schaafsma
    Apr 18, 2010
      HI

      Ik heb  weer een vraag - Waar kun ik heel oude informatie over persone krijge voor 1650 Ik heb 3 persone nu gevonde(Op de boom van Ids Pultrum) en sag dat het familie was, maar weet niet of hun broers of susters had en ook wie de vader en moeder van de oudste persoon(Tjebbe Goytses) was - Waar kun ik gaan soeke want op Tresoar voor 1811 krijg ik niets voor hen.

      Die persone is de volgende
          *  Utse Goytses boer Noord Drachten gebore +- 1630 overlede tussen 1677/1688 getroud met Romcken Jans  Geb rond 1633
          *  Goytse Tjebbes boer gebore Noord Drachten +- 1595 overlede 1645 getroud met Foockjen Oebles gebore rond 1598
          *  Tjebbe Goytses boer gebore Noord Drachten rond 1565 overlede na 1625 getroud met Neeltje ....... gebore rond 1568

      Wie weet wat heb daardie tijd in Noord Drachten gebeurt ? De familie lijk mij komt allemaal uit Noord Drachten - einge verhale over Noord Drachten of waar ik moie verhale kunne ga oplese voor die tijd

      Heel erg bedankt en groetjes vanuit Suid Afrika

      Tjaard