      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: egbert.lantinga@...
      Date: Sun, 4 Apr 2010 06:55:25 +0000
      Subject: [Friesland-genealogy] atze dijkstra en anna lageveen

      Anna Lageveen is een oudtante van mij. Zij is een dochter van Jan Lucas Lageveen en Gepke Jans van Zwol en rond 1904 geboren te Gersloot. Dit is het enige dat ik van haar heb:

      Overlijdensakte AEngwirden, 1926
      Aangiftedatum 15 juni 1926, akte nr. 44
      Levenloos kind, overleden 14 juni 1926, man
      Zoon van Atze Dijkstra en Anna Lageveen

      Wie weet meer van deze Atze Dijkstra en Anna Lageveen?

      Met vriendelijke groet,
      Egbert Lantinga
      Wageningen