49652Re: hulp gevraagd

  • cornelius boekema
    Mar 29, 2010
      Jan, heb je ook meer gegevens betreffende deze Anton Bokma. Ik heb vrij
      wat gegevens betreffende de Bokmas en heb gezocht naar ’n Anne, want dat
      was misschien zijn Friesche naam, maar vind er niet eentje rond 1904.
      Maar was hij getrouwd en had hij kinderen? De namen van zijn kinderen
      kunnen naar de ouders verwijzen. En wanneer stierf hij? Ik heb ook op
      Graftombe.nl gezocht maar dat leverde ook nog niets op.

      Cor Boekema (Montreal)

      _____

      J’utilise la version gratuite de SPAMfighter
      <http://www.spamfighter.com/lfr> pour utilisateurs privés.
      Jusqu’à présent SPAMfighter a bloqué 376 courriels spam.

      Optimisez votre PC trop lent
      <http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_FR/?cid=sigfr>