      From: Tjaard Schaafsma <tjaard.schaafsma@...>
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sun, March 28, 2010 6:32:58 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] hulp gevraagd

      Hoi

      Bedankt voor de vorige hulp die ik gekrijgd hebbe van jullie ivm genlias en tesourier - heb heel veel van de familie daar gekrijgd

      Heb nu een nuwe vraag - genlias ens heb net informatie voor geboortes ik denk 100 jaar terug en van huwelike 75 jaar en overlijdens 50 jaar hoe kun ik informatie krijge voor de tijdperk erna tot nu toe of is er geen informatie over de internet te krijge daarvoor ?

      Bedankt

      Tjaard vanuit Suid Afrika