      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Tjaard Schaafsma
      Verzonden: zaterdag 27 maart 2010 23:33
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] hulp gevraagd

      Hoi

      Bedankt voor de vorige hulp die ik gekrijgd hebbe van jullie ivm genlias en
      tesourier - heb heel veel van de familie daar gekrijgd

      Heb nu een nuwe vraag - genlias ens heb net informatie voor geboortes ik
      denk 100 jaar terug  en van huwelike 75 jaar en overlijdens 50 jaar hoe kun
      ik informatie krijge voor de tijdperk erna tot nu toe of is er geen
      informatie over de internet te krijge daarvoor ?

      Bedankt

      Tjaard vanuit Suid Afrika