49626hulp gevraagd

  • Tjaard Schaafsma
    Mar 27, 2010
      Hoi

      Bedankt voor de vorige hulp die ik gekrijgd hebbe van jullie ivm genlias en tesourier - heb heel veel van de familie daar gekrijgd

      Heb nu een nuwe vraag - genlias ens heb net informatie voor geboortes ik denk 100 jaar terug  en van huwelike 75 jaar en overlijdens 50 jaar hoe kun ik informatie krijge voor de tijdperk erna tot nu toe of is er geen informatie over de internet te krijge daarvoor ?

      Bedankt

      Tjaard vanuit Suid Afrika