49541Re: [Friesland-genealogy] verdwenen akte was Watze Fijlstra

  • Hinke
    Mar 8, 2010
      Inderdaad komt het wel vaker voor dat een akte er niet is (verdwenen)
      maar uit eigen ervaring weet ik ook dat er wel eens een akte van
      bekendheid opgemaakt werd omdat men de akte niet kon vinden en hij dus
      wel 'ergens' bleek te zijn.

      groet, Hinke.

    • Show all 11 messages in this topic