49540Re: [Friesland-genealogy] Watze Fijlstra

  • Irene Visser
    Mar 8 11:29 AM
      Hoi bij deze ook gedaan hoor.
      Maar bij verder af van de tak, is het gewoon een ca. geworden.
      Want ga niet voor elke neef/nicht etc. de bijlagen etc nakijken.
      Kom wel veel verder met alle friezen, want daar staat vaak wel wat bij.

      Irene.

      Op 8 maart 2010 20:20 schreef Nynke van den Hooven <
      nynkevandenhooven@...> het volgende: