49535Re: [Friesland-genealogy] Watze Fijlstra

  • Hinke
    Mar 8, 2010
      Watze zal dan ook niet als meisje aangegeven zijn als Dieter de boeken
      heeft doorgebladerd. Want dat komt ook nog wel eens voor en dan wordt er
      ook een akte van bekendheid gemaakt als er ten tijde van het huwelijk
      geen akte wordt gevonden. Dus is de akte echt weg inderdaad:-))

      En ik had de huwelijksaktes niet gelezen, of misschien had je het al
      eerder in een mail staan dat heb ik dus niet gezien.

      groet, Hinke.

    • Show all 11 messages in this topic