      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: wouwes@...
      Date: Mon, 8 Mar 2010 15:48:41 +0100
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Watze Fijlstra

      In zo'n geval kan het dus zijn dat de akte echt verdwenen is maar ook
      kan de akte in een ander boek of op een andere plaats in het boek
      terecht gekomen zijn. En dat moet je dan maar net tegenkomen.
      Zelf heb ik de situatie gehad dat de geboorteakte aan het eind van het
      jaar achterin het boek zat, terwijl de akte van januari was, door het
      boek door te bladeren kwam ik daar toevallig achter.

      In dit geval zal er dus mogelijk wel een extract van de geboorteakte bij
      de huwelijkse bijlagen zitten.

      groet, Hinke Woudt-Westra.