49351RE: [Friesland-genealogy] Reen/Rheen

  • Roelf Koning
    Feb 12, 2010
      Hoi Douwe,

      Dank voor je reactie. Jou optie zal inderdaad wel eens kunnen kloppen want
      bij verder onderzoek kwam ook Rede als opgegeven plaatsnaam in
      familiedocumenten voor. Ik ga maar eens proberen om het archief van de
      Katholieke kerk in die plaats te vinden om te zien of mijn voorgeslacht
      daarin geregistreerd staat.

      Sorry dat ik wat laat reageer op je bericht. Dit vanwege arbeidsdrukte. Mag
      ik hopen op enige clementie?

      Groetjes,

      Roelf Koning