4933Update website

  • Alfons Santen
    May 9, 2001
      ik heb mijn website weer ge-updated

      de database bevat nu ruim 45.000 namen.
      Belangrijke onderzoeksgebieden voor mij zijn:
      Twente. O.a. Borne, Delden, Rijssen, Wierden en Almelo.
      Zuid-Friesland/kop van Overijssel. O.a. Oost- en Weststellingwerf en
      Oldemarkt.
      NoordBrabant. O.a. Deurne.
      Emsland, Duitsland. O.a. Rhede.
      Noord-Holland. O.a. Beverwijk.

      Namen die meer dan 50 keer voorkomen:
      Altink, Arkink, Asbroek, Assink, Belt, Berg, Bockdam, Boer, Boerkamp,
      Bolscher, Bos, Bosch, Bosma, Bouwmeesters, Braamhaar, Brinke, Brock, Brok,
      Dam, Dood, Dreierink, Dreijerink, Elfring, Elfrink, Esendam, Eshuis, Evers,
      Geels, Geerdink, Gerritsen, Gras, Groothuis, Gruntjens, Haar, Haarsma,
      Hartman, Hege, Helmigh, Hobbelink, Hofstede, Hoitink, Hollander, Holtel,
      Holtkamp, Hondebrink, Horst, Huiskes, Hulscher, Jans, Jansen, Janssen,
      Jongerman, Kamp, Kattelaar, Keppelink, Koenderink, Korte, Kotte, Krommendam,
      Krooshoop, Kuiper, Lammers, Lammertink, Langenhof, Langkamp, List, Lubbers,
      Lucas, Maat, Meijer, Meijers, Mekenkamp, Mensink, Meulendijks, Meulenkamp,
      Midsdorp, Morsche, Morsink, Mulder, Mulders, Muller, Nieland, Nijenhuis,
      Nijhof, Nijhuis, Nijland, Nijlant, Nollen, Olthof, Olthoff, Otten,
      Peddemors, Perik, Peters, Pluimers, Post, Prinsen, Robben, Rouweler, Santen,
      Schepers, Scheve, Scholten, Schutten, Schuttenbeld, Semmekrot, Slag,
      Slaghekke, Slamp, Sloot, Slot, Smit, Snijders, Spenkelink, Spoolder,
      Stavers, Steege, Tijhuis, Tusveld, Vaarhorst, Veen, Velner, Velthuijs,
      Velthuis, Veth, Vetketel, Visschedijk, Vlas, Volberink, Vos, Vries,
      Waanders, Weele, Wensinck, Wessels, Westerkamp, Wevers, Wierik, Wilde,
      Wissink, Wolbers, Wolters, Woolderinck

      M.vr.gr/regards
      Alfons Santen
      E-mail : mailto:santen@...